Pogoji prodaje

V primeru, da ste zainteresirani za izdelek, katerega trenutno ni v spletni trgovini, vas prosimo, da nas za več informacij o datumu morebitnega nakupa in dostave kontaktirate po elektronski pošti. Vsi ponujeni izdelki v spletni trgovini imajo objavljeno fotografijo in osnovni opis izdelka. Ti pogoji določajo postopek naročanja, plačevanja, dostave in morebitne reklamacije izdelkov, ki jih prodajamo v naši spletni trgovini.

NAKUP
Izdelki se naročajo z izbiro zavihka »web shop« in z izpolnjevanjem elektronskega obrazca. Naročene izdelke je možno plačati s položnico. V primeru, da naročenega izdelka ni v zalogi, vas bomo kontaktirali v najkrajšem možnem roku, znesek vašega računa pa bo zmanjšan za vrednost artikla, ki trenutno ni dostopen. O prispetju izdelka boste pravočasno obveščeni.

IZJAVA O PRETVORBI VALUTE
Vsa plačila bodo opravljena v hrvaški valuti (HRK). Znesek obremenitve vaše kartice se izračuna s pretvorbo cen iz evrov (€) v hrvaške kune (HRK) glede na trenutno veljavno tečajno listo Hrvaške Narodne banke.

VARNOST
PETUNIJA d.o.o. za trgovino in usluge oz. spletna trgovina Mama Nova je dolžna varovati osebne podatke strank, tako da zbiramo samo nujne osnovne podatke o kupcih, ki jih potrebujemo za izpolnjevanje naših obveznosti in za informiranje strank o načinu uporabe zbranih podatkov. Vsi podatki o strankah so strogo varovani in so na voljo samo delavcem, ki jih nujno potrebujejo za opravljanje dela. Vsi zaposleni v PETUNIJA d.o.o. za trgovino in usluge, spletnih trgovinah Mama Nova in drugi poslovni partnerji so odgovorni za spoštovanje načel varovanja zasebnosti.

POŠTNINA
Poštnina se zaračuna 5,13 evrov (€) za dostavo znotraj Slovenije.

DOSTAVA
Našim strankam nudimo dostavo preko podjetja PS-a. Rok dostave je od 7 do 9 delovne dni. Izdelki so zapakirani tako, da se med dostavo izognemo kakršnikoli poškodbi paketa. Kupec mora pred prevzemom pošiljko vizualno pregledati, morebitne poškodbe prijaviti dostavljalcu in v tem primeru po potrebi poškodovano pošiljko tudi zavrniti.

DOSTAVA V DRUGE DRŽAVE
Poštnina za naročila izven Hrvaške je 6 evrov (€) na paket. Za vse dodatne informacije nam pišite na moda@mama-nova.hr ali info@mama-nova.hr.

REKLAMACIJE
V prejetem paketu je tudi račun za naročilo. V primeru, da v skladu z naročilom ali prejetim blagom računa ne dobite, je postopek sledeč:
1. Pošljite pismo, v katerem navedite ime in priimek, naslov, telefonsko številko, elektronski naslov, izdelke katere želite vrniti (količina, velikost ipd.), pojasnilo vračila in vaše želje razrešitve (zamenjava za drug izdelek ali povračilo denarja ipd.).
2. Vašo pošiljko s pismom priporočeno pošljite na naslov:
PETUNIJA d.o.o za trgovinu i usluge,
I. B. Mažuranić 23,
10090 Zagreb, Hrvaška.
Pošiljko obvezno pošljite priporočeno, saj boste le tako prepričani, da je pošiljka dostavljena na pravi naslov. V primeru, da pošiljke ne pošljete priporočeno, pošta ne bo odgovorna za izgubo pošiljke ali za škodo na njej. Prosimo vas, da upoštevate ta nasvet!
PETUNIJA d.o.o. za trgovino in usluge zagotavlja, da so vsi izdelki kupljeni v naši trgovini brezhibni. V primeru, da prejmete izdelek, ki ga niste naročili ali pa je dobljen izdelek poškodovan, se v roku sedmih dni po prejemu obrnite na nas in poskrbeli bomo za zamenjavo poškodovanega izdelka ali povračilo denarja.
Pravica stranke do vračila izdelka velja v naslednjih primerih:
-dostava izdelkov, ki niso bili naročeni,
-dostava poškodovanih izdelkov,
-dostava poškodovanih izdelkov, pri katerih je poškodba posledica neustreznega ravnanja s pošiljko tekom dostave.
Za reklamacijo izdelka je potrebno priložiti kopijo računa ali naročilnice. Reklamacije, poslane s paketno dostavo, morajo biti ustrezno zapakirane v kartonski embalaži. Vse neustrezno zapakirane reklamacije ali reklamacije, pri katerih je prišlo do vidnih mehanskih poškodb pri transportu, ne bodo prevzete, temveč vrnjene pošiljatelju na njegove stroške.

POVRAČILO STOŠKOV ZA PONOVNO NAROČANJE
Če po prejetju vaše reklamacije sklenemo, da je strošek ponovnega naročila upravičen, vas bomo kontaktirali preko elektronske pošte in/ali telefona, preden karkoli naredimo. Če je reklamacija neupravičena (npr. izdelek vam ni všeč, napaka pri naročanju), vam bomo primorani zaračunati stroške ponovnega pošiljanja. Ob reklamaciji mora biti blago vrnjeno v originalnem pakiranju.

OSTALI POGOJI
Naročajo lahko le starejši od 18 let.
Pogoji prodaje se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Vsa potrjena naročila bodo dostavljena v skladu s trenutno veljavnimi pogoji prodaje.
Pariteta: Ob dostavi originalno zapakiranega paketa na vaš naslov, le-tega prevzamete z obveznim podpisom dostavnice. S tem potrjujete, da je paket dostavljen, blago pa ostane naša lastnina, dokler naročilo ni v celoti plačano. Račun boste prejeli v paketu ali naknadno preko pošte.
PETUNIJA d.o.o. za trgovino in usluge zadržuje pravico, da blaga, na podlagi nepopolnih ali netočnih podatkov, ne dostavi.

NOVI UPORABNIK
Če želite postati naša stranka, je potrebno izvesti spletno prijavo.
Prijavni postopek je zelo preprost in zahteva zelo malo vaših osebnih podatkov.
Podatke, označene z zvezdico (*), obvezno izpolnite.
Ti podatki so potrebni, da PETUNIJA d.o.o. za trgovino in usluge lahko varno izvede postopek naročanja, plačevanja in dostave izdelka na vaš naslov.
Na koncu postopka prijave vam ponudimo možnost prejemanja obvestil (newsletter) o novih izdelkih, popustih, nagradnih igrah ipd.
Prejemanje obvestil ni obvezno, odjava iz seznama prejemnikov je možna kadarkoli.
Zaupani osebni podatki bodo skrbno hranjeni in uporabljeni samo v poslovnem komuniciranju med zaposlenimi podjetja PETUNIJA d.o.o. za trgovino in usluge in vami kot našimi strankami.
Veseli bomo, če nam pišete :
– s kakršnimikoli pripombami in predlogi, da bomo lahko izboljševali naše storitve,
– v kolikor izdelka trenutno ni na zalogi, da vam omogočimo naročilo v bližnji prihodnosti,
– v kolikor ste zainteresirani za poslovno sodelovanje,
– če opazite napako na spletni strani ali v primeru, da želite spletno stran pohvaliti.
Zahvaljujemo se vam za vaše zaupanje!